З чого почати …

  • Перш ніж починати працювати над логотипом, вивчіть вашого замовника і цільову аудиторію.
  • Логотип повинен мати зв’язок з тим, що він представляє.
  • Віддавайте перевагу функціям перед нововведеннями.
  • Враховуйте різні можливі місця і способи розташування логотипу.
  • Накидайте свої ідеї на папері, перш ніж починати роботу на комп’ютері.

 

Кольори …

  • Рекомендується використовувати не більше трьох кольорів.
  • Логотип повинен добре виглядати в чорно-білому варіанті.
  • Слід уникати яскравих, неонових і темних, тьмяних кольорів.
  • Логотип повинен залишатися легкочитним і впізнаваним в інвертованому варіанті (тобто світле зображення на темному фоні).

 

Дизайн …

  • Робіть дизайн простим.
  • За жодних умов не використовуйте кліпарт.
  • Уникайте складних деталей.
  • Фотографія не є логотипом.
  • Логотип повинен залишатися впізнаваним навіть у дзеркальному відображенні.
  • Не використовуйте символ глобуса, «галочки» і т. п.
  • Логотип повинен бути візуально врівноважений.
  • Кожен елемент логотипа повинен мати виправдане місце розташування.
  • Намагайтеся створити логотип, який добре вписується в квадрат.
  • Уникайте спеціальних ефектів (градієнти; тіні, що падають; рефлекси; відблиски).
  • Логотип повинен бути простим в описі.
  • Логотип повинен виглядати єдиним цілим.
  • Позбавтеся від усього, що не є абсолютно необхідним.
  • Логотип повинен бути впізнаваним.
  • Переконайтеся, що логотип залишається читаним і пізнаваним при зміні розміру.

 

Текст …

  • Використовуйте не більше двох шрифтів.
  • Текст логотипа повинен залишатися легкочитним настільки, щоб ваша бабуся могла його прочитати.
  • Якщо в логотипі міститься і зображення, і текст, – вони повинні доповнювати один одного.
  • Якщо ім’я бренду запам’ятовне, ім’я бренду має бути логотипом.

 

І наостанок …

  • Створіть багато варіантів.
  • Переконайтеся, що логотип виглядає привабливим більш ніж для 3 осіб.
  • Не слухайте думок з боку.
  • Не женіться за модою (якщо не потрібне зворотне).
  • Навіть великим компаніям потрібні маленькі логотипи.
  • Логотип не повинен розумітися двозначно.
  • Усвідомте, що ідеальний логотип не створити.

 

Цікаво, що …

Результатом аналізу п’ятдесяти найбільш відомих логотипів стала наступна статистика:

– у більшості випадків логотип використовується для ідентифікації компанії, а не для опису її діяльності (94%)

– слоган не включений в логотип (90%)

– стиль шрифту простий і добре читається (84%)

– в логотипі використовується тільки один колір (74%) (білий і чорний не вважається кольором)

– в логотипі використовуються тільки букви, без символу (74%)

– логотип є вигаданим ім’ям або скороченням (72%)

– логотип має прямокутну форму (66%)

– логотип є одним словом (62%)

– логотип включає товарний знак (54%) і він розташований у верхньому правому кутку (48%)

– ім’я складається з 6 букв і менше (52%)

– ім’я використовує верхній і нижній регістр (44%) (за винятком скорочень)

– присутній суцільний фон (52%)

– вимова складається з трьох звуків / складів (44%)

– переважаючий основний колір – синій (40%)

За матеріалами tannerchristensen.com, logodesignerblog.com